یه سوال


♥ عشق من و دنیام ♥

ما به هم میرسیمو خوشبختیم

                     

یه سوال مههههههههم................

 

به نظر شما تفاوت دوست داشتن کسی و عاشق کسی بودن در چیه؟چه فرقی دارن باهم؟

کدومش بهترو باارزش تره- چرا؟



نظرات شما عزیزان:

parastoo 15 sale
ساعت21:11---17 شهريور 1391
eshgh adamo divoone mikone vali dos dashtan na be khatere eshgh adam gerye mikone o hezar bar mimire ama vagti kasi ro dosesh dari in etefaga nemiofte eshg baraye ye nafare ama dos dashtan na

mehdi
ساعت16:26---26 مرداد 1391
سلام وبلاگتون واقعا زیباست و فکر کنم این زیبایی دلیلش عشقیه هست که پشت حرفاتون هست

مرضیه
ساعت22:49---18 مرداد 1391
سلام آجی جوووووونم
مرسی ک لینکم کردی
منم همون دیقه ک کامیم درست بشه لینکت میکنم:
آجی آپ کردی خبرم کن


marzi
ساعت0:26---18 مرداد 1391
سلام آجی جونم
باشه حتما دعات میکنم
تو هم منو خیلی دعا کن
آره آجی منو لینک کن منم هر وقت کامیم درست شد میلینکمت


مهدی
ساعت20:53---16 مرداد 1391
عشق بهتره فرقشم دوست داشتنم متفاوته اما عشق تنهاست

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





|دو شنبه 16 مرداد 1391برچسب:,| 16:51|من|

MiSs-A